Sunday, January 1, 2012

Tahun Baru

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA

tahun terlalu banyak pahit dan manisnya...
tahun ini bagiku tahun persahabatan kerana tahun ini 
terlalu banyak orang baru hadir dalam hidupku...
mereka yang melengkapi hidup aku...

terima kasih semua...
tanpa korang hidup ini tak bermakna...
walaupun terlalu banyak pahit dan manis
akan aku ingat kenangan kita semua..

bagi aku..
hubungan 9 orang adek beradek merupakan kenangan terindah
 EYLIA  SYU  NAZRY  AINI  KECIK  ANEP  ILI  FIKA   ADEK
sumpah..aku sayang korang semua...
korang merupakan insan yang sangat bermakna yang hadir dalam idop aku
walaupun aku tak mampu nak kekalkan, mungkin silap aku kerana aku tak pandai nak jaga hubungan kita..maafkan aku....

melalui persahabatan itu juga aku dapat kenal insan yang teristimewa...
HAJAR N INA
adek kesayanganku...even kita tak selalu jumpa
tapi korang tetap dalam atyku..hehehe

dan terlalu banyak kenangan yang aku tak boleh nak lupakan...
luv u all....   

No comments:

Post a Comment