Wednesday, January 11, 2012

susah payah

assalamualaikum semua...


hmm...akhirnya dapat gak conteng2 kat blog nie...
setelah melepasi hari2 yang begitu menyeksakan...
tinggal lagi satu jer paper lagi untuk cuti semester...
dan aku akan tinggalkan dunia MELAKA nie wat sementara waktu...

hari2 yang lepas merupakan hari yang menyeksakan sebab aku xtdo..
adehh...apa yang korang rasa bila dapat lecture yang jenis tanda ikut ayat dalam slide
sumpah tension...terutama malam tadi...
semua roomateku berhempas pulas untuk menghafal semua ayat...

bagi aku dalam hidup ini xda yang senangkan..
kita harus susah payah dulu untuk dapatkan yang terbaik dalam hidup , termasuklah aku...
aku rasakan sem nie merupakan sem yang berbeza 
sebab aku memang pulun habis untuk semua paper (sebelum nie semuanya last minute)
harap semuanya berbaloi dengan usaha yang aku berikan..
aminnn....




yeah...esok akan bergerak ke muar..selama dua hari dan seterusnya ke ampang...
(umah tikah n shaff)
mahu mengenali mereka dengan lebih dekat

No comments:

Post a Comment