Sunday, January 1, 2012

kembali indah

assalamualaikum all...


ari nie bagi aku macam mengimbas detik dahulu...happy sangat.. 
ari nie aku g makan kat seoul garden..haha...mahal seyhhh
erm..sebenarnya aku xsangka adek aku a.k.a ZAINUL MUKMIN
ikut sekali...sumpah aku xtau..xtau ape yang aku rasa
terkejut gak...sebab dah lama aku xjumpa dia...

ina n ili pon cakap aku macam kekok jer bila jumpa dia...
tapi aku eppy sesangat...hehehe..
tujuan aku kuar , aku nak rehatkn minda aku...
aku nak wat adek aku INA happy...
tapi entahlah...everything berubah...lain jer...
pas kitorng g makan kitorng g men bowling...
tapi..arini aku rasa len sangat...tak happy macam selalu..

hmm...tapi everything berubah...huhuhuhu
da uhh..malas nak pikir...
meh tengok pic kitorang.. (aku mmg suka amek gambor)






















No comments:

Post a Comment