Monday, January 16, 2012

a part of my life

assalamualaikum semua..

wahh..kenyang sudah..hehehe...tetibe teringat kisah dulu kala
ermmm xla lama sangat..sem lepas jer..overkan aku...
kitorang pergi makan kat tempat lama...tapi rasanya da len, xmacan dulu...huhuhu
sebelum pergi kedai makan aku pergi ke kedai gambar 
untuk cuci gambar2 yang aku dah edit..hehe
mesti orang akan kata aku kolot..sebab nak cuci2 segala..
tapi nak macam mana, sebab itu memang hobi aku...
aku suka sangat amek gambar n cuci..

gambar2 yang aku cuci merupakan memori aku tahun lepas..
saat gembira aku bersama mereka...
walaupon dah berlalu, tetapi tetap terukir dalam minda aku
tadi masa nak pilih gambar mana yang nak cuci , tetibe aku boleh nangis pulak..huhuu
teruknya aku...sentimental sangat...
aku nak sangat masa berputar balik ke belakang...
aku nak happy2 ngan mereka....

sebab kadang2 aku tak sanggup menempuhi masa sekarang tanpa mereka semua
tapi aku akan cuba sebab orang selalu cakap aku nie kuat...
aku akan cuba jadi kuat walaupun sebenarnya aku tak kuat macam apa yang mereka nampak
meh tengok gambar2 yang aku edit..hehe
tak lawa mane pon sebab aku nie bukan kreatif sangat..























































meh sama-sama simpan kenangan kita
sebab tiap masa yang kita lalui tak sama kerana
ada detik indah yang tersendiri

No comments:

Post a Comment