Saturday, January 14, 2012

Rindu + Miss + Akogare =???

assalamualaikum semua...

hmm...lama dah xbukak blog nie n facebook...
sebab minggu nie , aku dan roomate g jalan2...
bukan jalan2 je tau tapi dengan kata lain mengenali keluarga sahabatku dengan lebih dekat
kitorang pergi muar dan juga ampang
rumah saper???
mestilah rumah makcik n shaff.. a.k.a my luvly roomate...
best jugak dapat mengenali keluarga mereka dengan lebih dekat..
sebab selama nie kitorang just pernah jumpa jer keluarga dorang but minggu nie,
 dapat mengetahui kehidupan mereka..

setelah beberapa ari tak bukak facebook..
aku ternampak DIA..DIA....dan DIA
rindunya kat dia..huhuhuhu...
sumpah rindu sesangat..sampai tak tau macam mana nak ungkapkan...
 tapi aku happy sebab dorang ada kehidupan masing-masing...
walaupun aku xda disisi dorang tapi aku tetap bahagia, asalkan dapat tengok dorng bahagia..
aku xnak orang2 yang disamping aku sedey...
biarlah aku yang melalui setiap yang pahit tetapi tetap akan menjadi 
manis apabila terlihat mereka..



awak semua..saya rindu kamu...

No comments:

Post a Comment