Friday, January 6, 2012

pinjam sikit boleh???

assalamualaikum....

erm..sekarang otak dah tepu untuk baca pape...
so tetibe terfikir nak telefon orang-orang yang penting dalam hidup aku..aku rasa rindu sangat kat mereka semua. mungkin disebabkan minggu yang bz nie menyebabkan aku kurang berhubung sama mereka. nak tepon adek saya mesty dia dah tdo...so malas nak kacau...

dapat jugak cakap dengan insan tersayang walaupun sekejap jer..huhu
tapi takpe uhh..cukup bersyukur...
tapi rasa sedih jugak..sebab dah bapa kali telefon mereka..
tapi langsung tak jawab...bukan sekali tapi da tiga hari berturut..
hmm..boleh tak pinjamkan masa awak semua seminit dua untuk saya???
saya tak perlukan lama..saya cuma nak cakap sekejap jer..
mahal sangat ker masa awak semua????

kalaulah saya kaya...saya sanggup keluarkan duit untuk beli masa awak semua




saya...awak..mereka...
saya belum tentu NUR EYLIA BINTI RAZALI
awak belum tentu mereka
dan mereka belum tentu awak...

2 comments: