Sunday, December 18, 2011

untuk kau

assalamualaikum...


hyep semua...
entri kali nie khas untuk orng yang selalu ada bersama aku...

MUHAMMAD NAZRI BIN OTHMAN

hehehe..nie khas untuk ko tau.....erm..aku nak ucapkan thanks bebanyak kat kau sebab ko selalu ada untuk aku time aku susah n senang...sampaikan ko gadoh ngan awek ko semata-mata nak teman aku time aku ngah tension or ada problem... even ko x setelkan but ko wat hati n otak aku tenang.... ko dengar semua yang aku berleter or merepek..aku jadikan ko mcm tembok sebab ko kene dengar semua masalah aku....
TERIMA KASIH BEBANYAK KAWAN

hmmm..esok ko da nak smbong blaja..even x jaoh tapi ok uhh...
gud luck tau...blaja baek2 tau..hope ko dapat wat terbaik..
tunjukkan yang ko leh jady orng yg terbaik berbanding mereka...
even ko wat aku pening malam nie...tapi xpe demi ko..hehehe
tu uhh..penat ku berleter kat ko..tapi ko lupa jugak...ish2...
xpe uhh...sebab ko kawan aku, xda hal lahhh..hehehhee


                                             M=  Memang ko yang terbaik
                                             U=  Untunglah jadi kawan ko kan..hehe
                                             H=  hish...suka wat aku sentap
                                             A=  Ape2 je lah..
                                             M=  Mampu wat aku tersenyum
                                             M=  Mmm..bnyak sangat M
                                             A=  Aku kawan ko x??
                                             D=  Dia tetap dihati kau kan...

                                             N= Nazry name ko kan
                                             A= ________ nama sape yer ???hehe
                                             Z= ZZzzzz ko suka taip tu time chat ngn aku
                                             R= Rindu beb nak gadoh ngn ko
                                             I =  isi sendiri uhh







ish..entah pape aku merepekkn..padahal just nak wish gud luck jer n selamat menyambong pelajaran...chayok2...

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. A ?? name sape la tu kannn....heh, untung laa dpt entry khas dr kak liya.. lg untung kalau dy bace, haha

    ReplyDelete
  3. hehehe..saje jer.. even dye xbace tapi nak tulis gak pasal dye...

    ReplyDelete