Sunday, December 4, 2011

PeRsOn



assalamualaikum semua...

tetibe ari nie aku nak cerita tentang orang-orang yang aku sayang yang still berada dalam hidup aku... aku bersyukur sangat dapat kenal dorang...erm dorang wat hidup aku lengkap... aku manusia yng tak sempurna rasa makin sempurna kerana kehadiran mereka.. walaupun baru kenal mereka sekejap jer, tapi da cukop wat aku sayang gila kat dorang..






ILI FARHANA BINTI ABU BAKAR
erm dia nie kawan bek aku...kawan yang betul faham aku..
kawan yng sentiase ada untuk aku....
senang citer sahabat terbaik ku...





NUR AMALINA
dia nie kira macam adek saya...kitorng always kongsi cerita
or masalah...seronok dengan dia...
even kenal dia baru kejap tapi syg dia...





MUHAMMAD NAZRI 
dia pon da mcm adek jugak tapi lebih kepada kawan...
sangat best kawan ngn dia..sebab dia memahami..
kalo tension prefer kuar ngn dia...n cerita ngan dia..
sebab dia xkan cakap pape pon..hehe





  
HAJAR AISHAH BINTI  MOHD RAMLI
okehhh..dia nie adek saya jugak...always story mory ngn dia
xkesah uhh cter pape pon...happy..sedey..or yg klaka..
dia mcm menggantikan adek saya yang hilang....huhuhu





NUR ATIKAH BINTI BURHAN
dia nie roomate ku..suka amek pic ngan dia....hehehe
da 2 sem satu bilik..hehehe
sayang dia jugak...luv..luv..




NUR SYAFIQAH BINTI NGATIMAN
dia nie roomateku selamanya....
erm..dia kawan yg betul2 faham aku...
yg tahan ngan sikap aku.....




erm...sayang dorng sangat2..luv u all...

No comments:

Post a Comment