Wednesday, December 7, 2011

sedey....

hmmm....malam tadi ada satu peristiwa membuatkan aku cukup sedey....
aku tak tahu lah..salah aku...atau salah dia..
mmm..tapi aty aku kuat mengatakan salah aku...
kata-kata yang sedikit cukup wat aku terasa...
entahlah...mungkin aku yang senstif sangat kot.
biasa uhhh perempuan...tapi ?????


jahat sangat ke aku nie?? aku just luahkan ape yang aku rasa...
mungkin secara kasarnya aku still ada dia...
tapi realitinya aku dah kehilangan dia....

aku nak dia yang dulu....
tak kesah uhh korang nak ckp aku selfish or pape..
tapi tu yang aku nak sebenarnya...
aku nak dia yang wat aku tersenyum..
aku nak dia yang wat aku ketawa..
aku nak dia yang wat aku marah...
aku nak dia yang wat aku bahagia..
aku nak dia yang wat aku rasa cukup disayangi....






tapi...aku sedar...
tak mungkin aku akan dapat...

No comments:

Post a Comment