Wednesday, December 28, 2011

2 HARI

assalamualaikum semua....

minggu nie minggu yang padat....padat dengan ape yer??hehehe padat dengan aktiviti ku....
tdo..study...enjoy....hehehe.. ermm..enjoy??? klo korang nak enjoy ape yang korang buat??
aktiviti yang aku suka wat untuk releasekan segala tekanan adalah dengan tengok muvie..men bowling.. jln2 g pantai..n karoke......so waktu2 mcm nielah aku gunakan untuk buat semua perkara tuhhh..
terukkan aku nie...orang len study week blaja tapi aku leh enjoy...ish3...

bila cerita tentang karoke...aku g karoke 2 HARI berturut...masa ary isnin aku pergi bersama housemate tercinta....ingatkan nak study lepastuh...tapi ada member ajak lagi g karoke..aku apa lagi terus jer gerak...hahha
terukkan aku nie...tapi ape aku kesah...that my life..

semalam aku g karoke bersama my best fwen ILI FARHANA, KHAIRUL ANWAR dan juga SYAKIR...
even aku x nyanyi sebab ada orng yang memerlukan aku time tuh...
rasa eppy sebab rasa diri ini diperlukan...sebab aku syng dia...
(ingat syg masalah mmg ada dimana2, tapi kita kene  kuat untuk hadapinya)
hmm...feveret aku mmg suka amek pic biler kuar..even aku guna enset murah jer untuk amek pic..tapi aku tetap suka...peduli ape aku...

nie uhh pic2 aku kuar bersama YUNA, FAIZAL TAHIR n AWIE...
bangge seyh...hehehehe


























HAPPY DENGAN MEREKA.....

No comments:

Post a Comment