Saturday, December 17, 2011

HIDUP

assalamualaikum semua...

hari tetibe nak tulis pasal hidup aku.... hidup aku??? apa yang korang tau, xsemestinya itu yang aku rasa... erm...kadang2 aku rasa hidup aku keseorangan...kadang2 aku rasa hidup aku sempurna.. thanks pada korang yang buat hidup aku sempurna..tanpa korng hidup aku kosong.... korang yang wat aku sedih..korang yang wat aku derita..korang yang wat aku bahagia..korang yang wat aku ketawa...semuanya sebab korang uhh...
yelah..kalo aku happy jer mesty pelikkan.....

hmm...minggu nie banyak yang berlaku dalam hidup aku...
minggu yang sangat memenatkan dan bg aku serabut sangat...
tapi mereka wat hidup aku indah dan bahagia....terima kasih yer..
x kesah uhh, mereka yang ada didepan mata aku or mereka yang jauh...
sampaikan aku terharu sangat... takut kehilangan korang...
bagi aku meseg pon da cukop membuatkan aku tahu korang still ingat kat aku...


ary khamis masa tuhh aku dapat meseg dari 3 orang yang membuatkan aku happy




" lya...tetibe aku rindu ngan ko..sumpah beb.. dah lame x dengar sore ko
dah lame xtengok ko marah n merajok...hihihi... jgn bgtw awek aku plakkk"


"wehh eyl, ko ok x sekarang??? aku tengok ko mcm ngah bengong2 je
kejap happy kejap sedih... citer uhh ngan aku kalo ko ada masalh..
even aku jaoh..ko tetap  kwn aku tau..syg ko "


"akak...luv u.. cepat2 balik JOHOR tau"



hehehe...even dorang tulis tuh je dah cukop wat aku happy... 
sesangat happy...sebab aku tau dorng still ada ngan aku....
tapi sedih jugak kan...bila orng yg cakap kita penting dalam hidup dia..
but nothing....aku xdapat rasakan...sebab hanya aku je yg sibok2 tapi dia???
hmm..jgn kate nak kol..msg pon x... xpe2 aku sabar menanti....
sebab dia sebahagian hidup aku yang aku xleh nak pisahkan...






ishh..bnyak benor aku merepek....k uhh bye semua..luv u..

No comments:

Post a Comment