Sunday, December 25, 2011

menangis

assalamualaikum...



ermmm... tak sangka aku leh nangis tetibe... malunyer...
tapi entahlah...aku pon tak tau ngan diri aku nieh...
tapi mana tak sedih..semua member aku balik kecuali aku n aini...
aku tak balik disebabkan nak temankan aini,,hehe (baek x aku???)
tapi memang xleh kawal perasaan time tuhhh....
da uhh mase tu aku ngah tepon seseorang..n dak2 nie semua nak blik..
sedih2..sebab sem nie baru sekali aku balik..tu pon time raye haji..
kalo xda raya haji agaknya aku x balik kot....huhuhuhu


time ngah tepon..aku leh nangis ngan sendirinya sebab rasa nak balik sangat...
masa tuh hanya makcik n dak tuhhh je yang tau aku nangis...
tapi memang sangat malu...huhuhuhu
aku xdapat bayangkan ape yang aku nak wat kat umah berdua jer..
da uhh aini jenis yang dok dlm bilik jer...huhuhu..


lagi yang wat aku sedih..ingatkan dpt kuar ujung minggu 
tapi semuanya bz jer memanjang
tapi yang wat aku happy gila...sebab dak tuhh ajak aku kuar mlm tuhh..
dapatlah aku lupakan everything....
terima kasih yer...mula2 aku tolak sebab dia cakap dia bz..
so aku xnak uhh ganggu...tapi dia marah..
dia cakap aku degil...so aku kuar uhh jugak..
even dye marah..aku tahu dia just nak happykan aku...


TERIMA KASIH SESANGAT
you are the BEST



kadang2..menangis itu mampu membuatkan kita lebih tenang...
menangislah...jika itu penawarnya...

No comments:

Post a Comment