Monday, November 14, 2011

wae byeongyongdoem ?????

assalamualaikum....

hyep all...

hmmm..baru lepas tengok muvie "Alamak toyol" bersama rakan baekku ILI... tapi post kali nie bukan nak cerita pasal Alamak Toyol tapi entahhh lahhhh...
malam nie aku tetibe sentap ngan dia..DIA sape??? ermm xperlulah aku cakap saper but kalau yang tau tu diam je k... adek aku no 4 (aku panggil dia kecik) selalu cakap xperlulah tnye siapa DIA kat aku sebab aku xkan bgtw...yer aku mmg xkan bagitau sebab DIA juga merujuk kepada KAMU MEREKA dan len2 lagi...
huhuhuhu...aku xtau lah ape perasaan aku sekarang..SENTAP...MERAJUK...SAKIT HATI...
entahhh lah....dia da len...da banyak berubah..
kenapa bila aku da makin sayang kat dia tapi da mula lain...aku xharapkan lebih dari kau..
aku just harap yang kita still leh macam dulu..

adakah nie tandanya permulaan perpisahan kita????
please tolong jawab...aku rela kau pergi dari kau berada di depan mata tapi jauh sebenarnya..
aku akan pergi jauh dari kau...kalau itu yang kau mahukan...
aku akan cuba untuk hidup tanpa kau..tanpa bayangan kau....



pergilah kau...... mungkin itu yang terbaik




~ aku sayang kau...tapi mungkin ini jawapannya.kalo itu yang kau pinta~

No comments:

Post a Comment