Sunday, November 20, 2011

B.O.S.A.N

assalamualaikum...


hyep all..

hmmm..minggu nie banyak benda yang blaku dlm hidupku....xkira uhh aku or orang yang ada berhampiran ngan aku...hope mereka semua tabah melaluinya n begitu juga aku... BOSAN..bukan aku yang bosan but mybe dia or mereka kan...hehehe hmmm..aku xtau lah...
dia dah terlalu berbeza berbanding dulu..tapi mybe salah aku jugak.. sebab aku susah nak lupakan n lepaskan orang yang aku sayang..aku takot sangat aku akan kehilangan dia...huhuhuhu..

"awak..walaupun awak baru dalam kehidupan saya tapi saya sangat sayangkan awak...awak tau x??? bukan niat saya nak tinggalkan awak tapi saya takot awak tinggalkan saya. saya rasa lebih baik saya yang tinggalkan awak...kejam ker saya nie??? entahhlahh tapi saya takot sangat kehilangan awak"

naper lah perangan aku macam nie??? susah nak lepaskan orang yang aku sayang... hmmm...saya tak tahu kenapa awak berubah begitu cepat...mungkin awak tertanya-tanya ape yang awak berubah, saya pon tak tahu nak jawab ape sebab itu yang awak rasa.... mungkin awak rasa saya ni terlalu menyibok hal awak...everything saya nak awak ada...awak tahu tak kenapa???

sebab saya nak awak sentiasa ada ngan saya
saya takot awak terasa bila saya tak ajak awak
saya takot awak cakap saya lupakan awak
sebab awak penting dalam hidup saya...

huhuhuhu...pening saya pikirkan kenapa awak berubah.. tapi tetibe terlintas kat fikiran saya yang mungkin awak da BOSAN ngan saya...betul x???? hmmm...itu yang saya rasa n mereka juga...
sebab saya tahu sesetengah orang akan cepat bosan bila wat benda yang sama...mungkin awak pon macam tu kot...awak bosan jumpa ngan saya..

boleh tak awak bagitau saya kenapa awak berubah???
please...perlukah saya lepaskan awak????





p/s: bagitau saya keputusan saya salah atau x??? sebab saya sayang awak...

No comments:

Post a Comment