Tuesday, November 1, 2011

Adehhhhh

assalamualaikum.....


erm....now nak story sikit ape yang aku rasa sekarang...
now perasaan ku bercampor.....adehhhh
gambar2 nie semua leh describe ape yang aku rasa sekarang...
mybe ada yang cakap aku nie lemah uhh or ngade2 (tapi ade aku kesah)
mesti korang dapat rasa kan apabila cuti makin hampir tetapi banyak bende yang kau kene buat..
sumpah boleyh stress wohhhh.....
meh aku story cikit ape yang aku rasa....




aku rasa xsabar nak nek bus..sebab bila aku da dalam bus maksodnya aku da nak sampai umah....yeahhhh(walaupon hakikatnya ada 4 ary lagi) cepat lah masa berlalu....
lame gila xblik umah...sumpah aku rindu gila ngan family aku...huhhu
MAK...AYAH...NAK BALIK....PLEASE....




walaupun naty balik umah tetap ada assigment yang menggunung...
sumpah benci gila seyh....weyh aku nak cuti uhhh bukan nak wat assigment...





kepada ENCIK KACAK saya rindu gila kat awak...
lame x jumpa awak...rindu sangat nie......huhuhuhuhu
nak nanges jap....






nie uhh tempat yang membuatkan aku stress....terpaksa menapak tiap ary g ke bangunan nie....
tetapi UiTM tetap dihatiku tau...
masa depan ku...


itulah serba sedikit ape yang aku rasa sekarang.....
hope masa cepat lah berlalu...coz nak luangkan masa ngan MY LUVLY FAMILY N ENCIK KACAK






p/s: kepada ENCIK KACAK sila jemput saya bila saya sampai JOHOR k...
       xda alasan k.....erm tetibe teringat esok ada test...Human Resources Management
       eylia sila tdo yer....nyte alll.. luv ya

No comments:

Post a Comment