Tuesday, November 1, 2011

HujaN

dah bape hari aku ditemani hujan...setiap kali aku balik or g klas mesti kene hujan.. hari nie pon macam tu jugak..sumpah pening gila kepala aku. tapi aku xtau nak buat ape sebab aku xmampu nak ada kereta...
klo orng lain untunglah...orng tersayang ada disisi leh amek or jempot balik...tapi aku?????
tapi xpe aku tetap bersyukur walaupon MR. KACAK aku jauh tapi dia tetap dekat kat aty aku....hahahahaha


semalam aku pergi kelas..tetibe hujan turun ngan lebat gila...xsempat nak wat ape da,so terpaksa teroskn perjalanan...mesti korang dapat bayangkn keadaan kitorang masa tuh(macam kambing kuar kandang) hahahha....sampai kelas mmg basah kuyup uhhh...
pastu dok kat bngunan ada aircond...sumpah sejuk gila....xdapat nak bayangkan.....
    

kat sini aku nak bgtaw ape yng orang cakap kat kitorng pas dapat tau yang kitorng kene hujan....ada yang ada perasaan n ada gak xda perasaan...tapi layan je uhhh

" ehhh..baju korang basah ker??? kenapa baju_______ kering jer...hahahha"

"korang kenapa??? sejuk ker, tadi kene hujan ehhh"

"ciannya korang...korang ok x nie???"

"awak ok x nie???? nper men redah jer hujan tady....nak pinjam sweater x???? naty sejuk plak...naty blik terus mandi n basahkan kepala tau..jangan degil"

"liya ko kene ujan ker???? owhhhh...tu uhh men hujan lagi"

"owhhhhhh"

"liya...awak ok x nie??? kalo x ok bgtaw tau...blik naty teros mandi n mkn ubat walau awak xsuka makan ubat...ingat yer sygku......"

"akak...ciannya..jgn akak demam sudah..."




tulah antara komen yang aku dapat.....hehehe



hujan air nampak dimata...hujan dihati siapa yang tahu...



p/s: ada jugak ehh yg amek berat pasal aku....sngt terharu....
      syang korunk semua....
      betul orang cakap... nak tau orang tu care pasal kita time2 mcm nie  
      lahhh

2 comments: