Saturday, November 26, 2011

P.E.N.A.T

assalamualaikum semua...

nie baru balik dari tengok muvie MISTERI JALAN LAMA...cternya klaka..haha..sebab per??? korang tengok lah sendiri..tapi sekarang aku bukan nak cerita pasal cerita tuhhh tapi benda yang terlintas kat otak aku or kata nama lain minda aku...hmmm... ape yang terlintas kat fikiran aku yer??? aku ungkapkan atau aku ringkaskan dengan menggunakan perkataan PENAT.. hmm aku penat sangat..bukan badan aku penat but hati dan juga perasaan aku yang penat...penat nak jaga hubungan..ape yang aku rasakan sekarang ialah penat sangat...aku rasa hanya aku yang sibuk nak jaga hubungan nie...tp DIA???? hmmm....sebab tu aku ckp penat... mmg susah nak kekalkan sesuatu hubungan tapi bukan mustahilkan... aku try untuk kekalkan hubungn kami...tapi makin aku cuba untuk kekalkan aku rasa kami makin jauh antara satu sama lain...xtau lah aku yang penat or DIA yang penat...

aku cuba membiarkan sje..but xbolehhh..aku yang kalah, sebab hati aku xbenarkan..aku nak teruskan hubungan ini ngan DIA  tapi sampai biler??? aku dah cukup penat..terlalu banyak alasan yang kau bagi... makin lama aku x mengerti kau...aku tau kau ada kehidupan kau juga..tapi boleh x bg aku sikit jer masa kau.... tak perlulah kau berjanji kalau kau xboleh penuhi...kau tau x rasa sakitnya...???? kalau kau nak putuskan hubungan ini aku rela sebab kau yang mengikatnya dan kau juga yang akan lepaskannya.... tapi satu jer aku harap...JANGAN ADA BENCI antara kita... sama ada kau atau aku...sebab aku manusia biase...


JANGAN ADA BENCI


Andainya ada di antara kita nanti
Berubah hala serta janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan di sudut hati
Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus di pertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita saling berdendam saling bermusuhan 
Ungkit-mengungkiti
Sakit-menyakiti
Memusnahkan diri
Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Di luar kemahuan kau dan aku
Di sudut hati


p/s: aku tetap sayang "kau" sampai bila2..keputusan semua ditangan kau...

No comments:

Post a Comment