Sunday, May 6, 2012

pizza vs kfc



tetibe nak story pasal tempat pebret aku bila kuar makan
beberapa ari yang lepas aku kuar uhh ngan kawan baik aku...kononnya nak makan kat PIZZA HUT sebab nie antara tempat yang selalu aku g ngan dye..yelah dekat ngan umah n tak yah nak pening-pening nak makan ape..hehehe... masa tuh dye amek aku kat umah (saja ngade-ngade nak suh dye jemput) padahal dekat je ngan umah aku.. n dye pon baik aty amek aku kat umah... so decide uhh nak makan pizza
kitorang order meak 2 je..pizza super supreme tambah cheezy lava...tu pon selepas gadoh bpe minit. yela aku x suka cheese..hehehe...tapi disebabkan dye sanggop nak mkn semua cheese yg kat tepi so aku ikot je lah...sebab naty bad mood plak..yelah dye ngah lapor sebab penat kemas umah...

nak dijadikan cerita selepas 30 minit tunggu..kitorang hanya dapat air n sup cendawan je... tapi disebabkan kitorang nie penyabar so tunggu lagi 10 minit..tapi x sampai jugak.. kwan aku dah start maen cocok2 meja guna pisau... tetibe masa aku tnye kambat lgi ke  dye leh cakap sorry tak order lgi..tunggu kejap boleh...hahahaha... kawan aku teros blah jer sebab dah angin... n pelayan kat pizza tuh cakap.."maaf yer,,sebab dye lupa nak key in...pakwe awak dah marah ker??? cakap ngan dye kami mintak maaf sesangat" hahaha...aku hanya mampu ckp xpe...

so kami teros ke kfc sebab dah lapor tahap ape ntah....masa order kawan aku leh tenung mesin yang kat depan kaunter tu sampai dak yang amek order jady segan...last2 tergelak beso kitorang...hahha
so kami makan dengan rakusnya...hahaha dye je kot.. sebab makanan aku dye yang abiskan..hehehe
nak dijadikan cerita kitorang LEPAK KAT PIZZA MAKAN KAT KFC...
terbaikkan....

No comments:

Post a Comment