Saturday, May 5, 2012

H.I.D.U.P

dah lame tak main conteng-conteng dalam blog nie... sebab banyak perkara yang berlaku, biase uhhh barulah dinamakan KEHIDUPAN. life aku taklah seronok sangat macam korang tapi aku try wat jady lebih seronok sebab orang selalu cakap, kalau diri sendiri yang tak buat sapa lagi nak buat. bila difikirkan balik aku rasa kehidupan aku tetap seperti dulu. tak da apa yang berubah cuma sekarang aku belajar untuk tak mengharapkan pada orang lain. sebab MEREKA bukan boleh sentiasa ada dalam hidup aku kan..

aku pun tak faham dengan diri aku sebab, walaupun aku rasa aku dah cukup berdikari tapi aku selalu rindukan dan terlalu ingat family bila aku dalam kesusahan....betul cakap orang kan yang kita tak boleh lari dari family... aku tak pandai nak HOMESICK bagai, walaupun bape bulan tak balik umah tapi aku tak pernah nah homesick...sampai aku terpikir ape perasaan HOMESICK..??? mungkin sebab mak aku dah ajar aku berdikari sejak dari kecik... akak aku lagi best pernah kot satu sem x blik....hehehe

harini aku rancang nak siapkan assigment yang ada...so naty dapat uhh relax sikit.. tapi macam nak kuar jalan2..tapi tu uhh duit plak tak bape nak banyak...sedih2...hehehe nasib baik duet tak bape nak banyak so stay je kat umah... nty bila-bila rajin aku conteng2 lagi k....miss u all

No comments:

Post a Comment