Saturday, March 17, 2012

nak buat ape yer????

assalamualaikum...


wah rindu nyer nak main conteng2 kat sini...rasanya dah baper bulan tinggalkan blog nie.. sorry yer.. sempat update yang lame je. ok sekarang dah masok tahon baru dan sem baru bagi aku... so sem nie aku da semester 4. cepat je kan masa berlalu, rasanya macam baru je masok sem nie. sem baru nie lebih mencabar  dari sem2 yg lepas. tapi harap sangat dapat menempuhinya dengan lebih baik.

bila dah lama x update blog nie, macam xtau nak tulis pe kan. sebab terlalu banyak yang berlakau dalam hidupku. tapi biase uhhh sebagai pelajar dan juga manusia biase , kita xkan terlepas dari masalah dan dugaan. tapi itu yang membuatkan hidup kita lebih sempurna. nie beberapa list yang akan aku update(blog lama sudah)....






> SELAMAT DATANG KE MELAKA
>SELAMAT TINGGAL CLASS REP
> AWAKKAH MR.PERFECT SAYA????
>DIA HANYA KAWAN SAYA
> PENGKALAN BALAK, MEMANG THE BEST..
>ITUKAH NAMANYA KAWAN







kawan datang dan pergi, tetapi awak sentiase bersama saya

No comments:

Post a Comment