Monday, October 31, 2011

BaRuku KeNaLi

Assalamualaikum semua...


hari nie nak cerita sikit tentang seseorang yang baru aku kenali...
nama dia Nur Hajar Aishah... (betul tak aku eja nama dia ekk???)
mesti korang semua nak tahu kan sape DIA??
kenapa aku tetibe nak tulis pasal DIA? 
ape yang istimewanya DIA?


walau korang xnak tahu pon aku tetap nak cerita kerana DIA merupakan salah seorang yang hadir dalam hidup aku...walaupun kenal baru sekejap tetapi aku sayang DIA...
SIAPA DIA SEBENARNYA????
DIA sebenarnya kekasih hati adekku ZAINUL MUKMIN..hehehe atau orang panggil sekarang AWEKS...
aku kenal DIA disebabkan  adek aku lah....
erm...sebenarnya sangat seronok kawan ngan DIA...
kitorang selalu share cerita...n masalah...


kenapa aku suka DIA?? atau kata nama lain sifat2 yang aku suka tentang DIA


DIA sangat menghormati orang lain
DIA sempoi gila....tetapi sebenarnya manja n pemalu orangnya
DIA jujur ngan aku..
DIA pendengar yang setia
DIA senang rapat ngan owg
DIA ..................


itulah antara sebab aku suka kawan ngan DIA...
kira macam jumlah adek aku sudah bertambah uhhh...hehehe


Nie time men bowling sama2...best sangat


nie lah DIA empunya diri...cantikkan...







p/s: saja jer tulis walaupun tau DIA xkan baca sebab blog nie aku sorang jer yang tau...hahhaha

2 comments:

  1. kak eylia cyg ~! hehe.. blog ni akk sowg je ke yg tau ? sory laa.. sbb aja pon dah tau sbb akk ade komen kt blog aja.. tp dont worry.,aja x btau sape2..aja snyap2 je ea.. hee.. btw.,thnx sbb sudi tulis pasal aja kt dlm blog akk ni..terharu smpai nak nanges kott...huhu..aja pon syg kakak jugak.. :)

    ReplyDelete
  2. erk...hehehe..nie blog biase jer...coz akak ada dua blog...blog nie baru nak wat coz sebenarnya blog nie untuk assigment dulu...hehehe..
    now try nak make up blog nie...hehehe..
    yng lagi satu...rahsia..hehe

    ReplyDelete